dimarts, 16 de febrer del 2010

OBJECTE MIREIA SALADRIGUES


L’objecte de casa meva que per mi és art és aquesta làmpada. Està situada a la tauleta de nit de la meva habitació, a una alçada per sota dels genolls. És la reproducció d’una xemeneia de la Pedrera de Barcelona, de l’arquitecte Antoni Gaudí. Les seves mides són: 30 cm d’alçada, 18 cm a la seva part més ampla i 9 cm a la punta de la part superiorL’he escollida perquè:


1. La xemeneia en la qual està basada, va ser creada per un famós arquitecte que va transformarl’arquitectura en art, i per tant, tot allò que va dissenyar ell és calificat com a no només arquitectura sinó art alhora.


2. M'agrada mirar-la. De fet, m’ha inspirat per molts quadres que he fet. A més, produeix una llum càlida, acollidora i molt especial. Crea un ambient difícil d'explicar. M'encanta.


3. La forma en si, sense tenir en compte què és a la realitat, és molt bonica, i el seu color és un beige amb tonalitats de blanc, i aconsegueix una textura molt interessant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada